شرایط گارانتی

مشتری گرامی ضمن تشکر از حسن انتخاب شما ، خواهشمند است شرایط  گارانتی را به دقت مطالعه نمایید .
 
 موارد  ابطال گارانتی :
✔مخدوش نمودن کارت گارانتی
✔عدم تطابق مشخصات کالا با کارت گارانتی
✔صدمات ناشی از استفاده در شرایط غیر متعارف و غیر استاندارد یا حوادث غیر مترقبه و صدمات فیزیکی و عیوب فنی ایجاد شده در اثر ضربه ، آتش سوزی، ورود مایعات و سیالات به داخل دستگاه ،  نوسانات برق ، مواد شیمیایی و استفاده غلط ازدستگاه
✔ تغییر در قطعات سخت افزاری و استفاده از آداپتورهای متفرقه ، آسیب دیدگی پورت های ورودی((USB و وجود آثار تعمیرات توسط اشخاص غیر مجاز
✔هرگونه ایراد ناشی از بکارگیری نرم افزارهای مختلف و آلودگی به ویروس و روت شدن که موجب اختلال در کارکرد دستگاه می باشد
نکات مهم در زمان پذیرش و تعمیر قطعات
(سی پی یو،هارد ورم ) :
✔ تهیه کپی از اطلاعات هارد برعهده مشتری می باشد و در صورتیکه در زمان تعمیر، اطلاعات هارد پاک شود مسئولیت به عهده شرکت خدمات نمی باشد.
✔ در خصوص کالاهایی که توسط مشتری یا نماینده ایشان به دفتر آرین ارسال میگردد اگر به دلیل نقص در بسته بندی کالا دچار آسیب شده باشد مسئولیت با مشتری یا ارسال کننده میباشد.
✔ با توجه به اینکه برای تشخیص برخی از عیوب  که علائم ظاهری ندارد لازم است قطعه در بخش فنی تست و توسط کارشناس فنی بررسی شود بنابراین تنها دریافت قطعه در پذیرش به منزله تایید گارانتی نبوده و تایید نهایی منوط به تشخیص کارشناس فنی شرکت می باشد و این موضوع همراه با عکس و مدارک مستند به اطلاع مشتری نیز خواهد رسید

ساعات کاری مرکز گارانتی آرین آی تی: شنبه تا پنج شنبه 9:00 تا 13:30 --17:30تا22:00

شماره تماس خدمات گارانتی آرین آی تی : 06152830837